onsdag 7. april 2010

Mine favoritt blomsterpotter!

Jeg tar utfordringen fra "Guttemamma", og viser frem noen av mine favoritt blomsterpotter.
(Av alle ting måtte du velge blomsterpotter, Anette...) Jodaså...


















Disse to har jeg kjøpt på et konkurssalg for en slikk og ingenting.
Ekte sølv, trenger en puss ser jeg.

Den hvite ovenfor har jeg funnet på loppis for 5 kroner

De to pottene til venstre kjøpte jeg i Krambua til "Emil Andre" på Veden hovedgård like før jul, det var et skikkelig kupp, ga 50 kroner tilsammen for begge. Håper det blir Krambu i år også, da skal jeg ligge i sovepose for å komme først i køen!

Den til høyre er opprinnelig en skikkelig støgg terrakotta potte fra 80'tallet som jeg har lakkert og etterpå lasert. Hadde ikke spesielt trua på at det skulle bli bra, men den duger. Fargen er antikkhvit.


6 kommentarer:

Unknown sa...

Så mange fine potter ♥ likte spesielt godt de sølvpottene...
Herlige hyttebilder du viser i innlegget under ♥

Klem Line

ralfefarfars paradis sa...

Nydelige potter- de i sølv var jo fantastiske. Her har katten klart å knuse to potter i det siste;( Ha en fin dag!

Bo med Lena sa...

Ja, du får tak i Kornell overalt. Til og med Plantasjen. Finnes i mange forskjellige typer. Jeg har en med knallgrønne grener også og skal kjøpe et par med hvitbrokete blader til sommeren.

TONE sa...

Så flotte potter....liker det BLANKE!!! mot det grønne!!

Flotte bilder!!

Klemz

Guttemamma sa...

HI hi,du vet disse ideene bare popper opp!!
Mange fine du,Camilla, likte igrunn alle sammen!! Takk for at du tok utfordringen..!!
klem

Line fra huset på landet sa...

Ordentlig fine de blomsterpottene i sølv. For et funn!!