tirsdag 2. mars 2010

PMS avkoblingsøvelse!

Jeg har endelig funnet den perfekte avkoblingsmanøver. Denne øvelsen fungerer på alt fra sult, sorg, godterisug, PMS, frustrasjon og dårlig samvittighet for alt annet man egentlig skulle ha gjort.


















Det jeg har lagt merke til, er at når jeg holder på med slikt tull og tøys, så glemmer jeg absolutt alt annet - det er veldig deilig.
Ser at det snart behøves et mer egnet sted å holde på med dette... Midt på stuegulvet er ikke holdbart (Ref O' store høvding).




Dette bildet har fått navnet "Halvt hjerte". Det har jeg laget til minne om Ine og hele nabofamilien vår som tragisk døde under Tsunamien i 2004.
Fra min faste bloggeplass, ser jeg rett inn gjennom kjøkkenvinduet til en hel familie på 5 som bare er borte...

 
Over: Bildet til venstre har jeg laget for ei venninne, bildet til høyre henger i stua vår i Villa Solbraa og er det første jeg laget.



Over: Bildet til venstre har jeg laget for ei venninne, bildene til høyre er laget på brunt lerret - vet ikke helt hvor de havner.

Nå er det "fruer", tuddelidu!


Ingen kommentarer: