torsdag 18. mars 2010

Nok en lysekrone på dass!



Arkitekten mente det var umulig
å få plass til en do i gangen vår,
men det gjelder å ikke slutte å mase.


Det ble til slutt en do..
Den er på hele 0,7m2
og har selvfølgelig lysekrone...












"Kassen" som vasken står på,
ble bygget fordi trappen til
kjelleren går rett under.
- da slipper man å skalle i taket.

Grunnen til at jeg absolutt ville
ha en do i gangen,
var fordi ungene flyr
ut og inn uten å ta av dresser
og støvler når de skal på do.

8 kommentarer:

Emmas utsikt sa...

Skam den som ger sig, som vi säger in Sweden!

Det blev ursnyggt!

Hvit Villa sa...

Herlig! Det gjelder å ikke gi seg:-)

Benedicte sa...

Fantastisk! Utrolig flott toalettrom på ufattelig liten plass. Bra jobba!

Kristin sa...

Heihei!
Jeg kikker innom for første gang og liker det jeg ser!!! Så lekkert toalett.. Veldig god utnyttelse av plassen.. Og lysekronen gjorde virkelig sitt*
Kikket på noen eldre innlegg, bla forrige. Vi pusser opp hus og har fått bestilt oss løvefot badekar, er så gøy å se det hos andre.. Får et lite inntrykk av hvor kult det kan bli..
Kan jeg spørre om innredningen på badet er fra Ikea, tror jeg har sett på akkurat samme. Syns det passet til badekarstilen.. ;-) Og så må jeg nevne at din søte datter har veldig søtt navn, Karoline, det heter min frøken også*
Legger meg til som følger her! Klemmer fra meg

Fru Lunde sa...

Kjempefint! :o)

My home is my Castle sa...

Kjempeflott dass ;)

Klem,Kari

små og store drømmer sa...

Utrolig fin do. Gjorde seg skikkelig med lysekronen også :)

Anonym sa...

Hei du.

Fant akkurat bloggen din. Så fint og personlig hjem du har. Så fantastisk å se at du viser fram litt verdagslig herlig rot og kaos. Endelig noe ekte ujålete, men smak og stil det har du! Så fine løsninger. Titter innom igjen jeg tenker jeg ;0)
Hilsen Anneli *litt lei blogger med hjem på utstilling*