torsdag 4. februar 2010

Ilse, kjære Ilse...

Denne uken har jeg hatt fødselsdag, og av min elskede Pappa fikk jeg verdens vakreste Ilse Jacobsen støvler. Av mine kjære fikk jeg en flott bok, og et bedre blåskjell måltid (som er min favoritt mat).
I morgen reiser min kjære og jeg på en barnefri tur til Gøteborg, da skal vi shoppe, gå på kino, spise på restauranten "Pir 31".
Og hvem vet - kanskje blir det no' på meg også.. ;)

Ellers har jeg og ungene laget en ny type islykter som jeg synes ble veldig fine (Nå veldig nedsnødd..)


















So long!

12 kommentarer:

Nostalgia sa...

Grattis ! Det var lekre støvler :-)

Ønsker deg en fiiin helg !
Klem, Nostalgia

(eddas) sa...

Gratulerer så mye med overstått......flotte gaver......og så hyggelig og dra på tur til Gøteborg...der er det koselig:)
Ha en fin dag
goeKlemmer

Anonym sa...

Gratulerer så mye med overstått og gratulerer så mye som eier av verdens deiligste støvler. Ikke bare ser de bra ut, de er behagelig og varme også - snakker av erfaring, har slike selv:) Ønsker deg og din kjære en god tur til Gøteborg, blir nok koselig. Klem Ingrid

På landet sa...

Gratulerer med overstått. Disse støvlene har jeg så lyst på =)

God tur.

My home is my Castle sa...

Gratulerer med vel overstått :))
Verdens beste støvler det der ;)

Kos deg på tur og du skal se det blir noe på deg ja ;)

Klem,Kari

Marit sa...

Nå skal jeg prøve å kjenne deg igjen på støvlene :o)... Gratulerer med flotte støvler og overstått bursdag.
Ønsker deg en skikkelig god tur til Gøteborg - mange butikker for sånne som oss!
Klem Marit :o)

Akkurat passe Frø sa...

Gratulere med vel overstått! Ønsker deg god tur til Gøteborg!! Det høyres herlig ut med "kjæreste-tur" - me gler oss til ein heilt anna tur... Nedtellinga pågår for fullt!!!
:O) FrueFrøet

Line fra huset på landet sa...

Gratulerer med overstått :)) flotte gaver, og det må jo være enda bedre igjen å reise bort på en barnefri helg med sin kjære !
Sukk, jeg kjenner at det trenger jeg snart!

Fin helg :)
Line

Lotta sa...

Herlig innlegg..Og herlige gummistøvler(venter på at str 39 i samme fargen skal komme inn igjen...gleder meg) Åh Gøteborg er underbart! Kos deg...

Unknown sa...

Takk for igår :O) Koselig og hilse på den lille, vakre prinsessa! Fint og høre at roen har senket over Villa Solbraa ;O)

En riktig god helg til deg og dine!

Klem Susanne

Fröken Vit i Madickenhuset sa...

Hej!

Här kommer en liten hälsning från Sverige! :-)

Vilken underbar blogg jag hittade till!
Jag blir verkligen inspirerad!
Men vilket vackert kök ni har!!
Väldigt roligt att få se hur det såg ut innan!
Vilken skillnad...:-)

Vill du vara med i utlottningen av ett somrigt armband och en söt necessär i päls, så titta in till mig.

Kram

♥♥♥Fröken Vit i Madickenhuset♥♥♥

Maliva`s verden sa...

Hmmm...dette var et smakfullt innlegg..både Sol, blåskjell og støvlene du er heldig og fått i gave. Gratulerer med vell overstått...Nå har jeg kost med en stund her inne hos deg. TAkk for masse inspirasjon. Klem fra Maliva