fredag 23. april 2010

Bose til bloggere!

Arbeidsplassen min er autorisert Bose forhandler både på "Hjemme" produktene og på "proff/musiker" produktene.
Etter at jeg leste Anetteshus sitt innlegg i januar (HER;), fikk jeg en ide til en bloggerkampanje.
Bose Norge er ekstremt strenge når det gjelder rabatter, og som dere kanskje har lagt merke til, er det aldri tilbud på Bose med mindre det er en landsdekkende kampanje.
Dette er selvfølgelig for å holde en gjennomført høy standard på disse kvalitetsproduktene.
Jeg lister ikke opp alle produktene i dette innlegget, men dersom noen er interesserte i andre ting, bare send meg en epost med spørsmål.
Samtlige Bose produkter kan sees HER;

Kampanjen går ut på:
  • Gratis originalfester til høyttalerne (vegg/gulv/bord) (Veil 1500,- 5 stk veggfester til Lifestyle)
  • Gratis frakt, levert på døren over hele landet
  • Gratis monteringsveiledning (I Østfold ved personlig oppmøte, resten av landet pr telefon)
  • Dersom du kjøper utstyr for å føre lyd til flere rom (soner), gir vi med gratis kabler til dette.
  • Dersom du vil montere høyttalerne åpent på veggen, får du hjelp til kjøp av tynne hvite kabelskjulere av meg.
Forutsetning: Du må være blogger, eller kjenne noen som har det ;-)

Bilder nedenfor: Bose Lifestyle; unikt surroundsystem med knøttsmå høyttalere. Disse selger vi mye av både som komplett anlegg, men også kun høyttalerne (Da heter systemet Acoustimass).

Kampanjepriser:
Lifestyle 18: 11.800,- (Inkl fester, frakt og monterings veiledning)
Lifestyle 28: 17.800,- (Inkl fester, frakt og monterings veiledning)
PS - alle Lifestyle og acoustimass systemer fås i hvit, sort og sølv.

 
















Bilde nedenfor:
Bose Original 321, Kun 2 høyttalere dvs litt mindre kabler.
Dersom du har TV benk, er denne modellen tøff med bordfester også.
Kampanjepris: 8.800,- (Inkl veggfester, frakt og monterings veiledning)
Obs, denne modellen fås kun med sorte høyttalere, modellen over (10.800,-) har valgfritt sort/sølv


Kampanjen varer ut Mai 2010, eller så langt lageret rekker.
PS, selv har jeg Bose 321 original, og er strålende fornøyd. Nå som vi får så godt tilbud, skal jeg kjøpe Lifestyle 18 til hjemmekino rommet vårt.

Jeg er godkjent montør av alle Bose produkter, så det er bare å fyre løs med spørsmål ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Et slikt annlegg hadde vært noe:-)
Takk det samme - det var kjempe-kos!:-)
"Kverna" har gått i natt etter at du la frem ideen din..!
Riktig god helg,
klem Hege.

Det lille ekstra sa...

HEi Camilla.

Vil bare takke for i går. Det var kjempe koselig å hilse på deg.
Blogg treffe var veldig hyggelig og innspirrerende.
Bloggen din er kjempe fin.
Det blir spennende å følge dere.

Jeg elsker krøller :O)
Hun var jo bare helt skjønn :O)

Vil også ønske deg og dine en herlig helg.

Vi prekæs.

Cos Lisa i Det lille ekstra

Unknown sa...

Hei Camilla
Takk for i går...det var så hyggelig å treffe deg.
Herlig blogg du har, høytalere er ikke akkurat min greie, men det er absolutt noe for mannen min.
Oppskrifetn på focaccia ligger på bloggen.
God helg til deg.
Kloem...Ellen

Crinoline sa...

Hei,Camilla.Takk for hyggelig tilbakemelding.Det setter jeg stor pris på.Takk for i går også.Jeg storkoste meg og ser frem til neste treff. Vi skal etterhvert kjøpe nytt musikkanlegg,men først må en del annet gjennomføres på hjemmebane og på hytta.God helg. Klem

InstatreffNorge sa...

Hei:)

Takk for igår ja, det var koselig:) Rakk ikke snakke med deg nei, tida fløy så fort! Også venta tulla hjemme på pupp;)
Jeg hører at vi har noe felles ja... det er visst på grensa de kjekkeste guttene er;)
Er alenemamma ikveld du også da....

Klem Lise